dissabte, 27 de febrer del 2010

Presentació d’"El món en dotze postals" a Castelló




Ahir es va presentar a la llibreria Babel de Castelló el meu llibre de viatges "El món en dotze postals". L’acte va estar conduït per l’escriptor vila-realenc i amic Vicent Usó.
Una cinquantena d’amics i amigues es van aplegar al fòrum cultural del carrer Guitarrista Tàrrega de la capital de la Plana, per fer-nos costat. En la primera part de l’acte, Vicent va fer una reflexió molt acurada del llibre i, en la segona part, va llegir alguns fragments —el text està dividit en dotze “postals” o capítols que “ocorren” en diferents parts del món—, la qual cosa va servir d’esquer perquè jo parlara de la meua experiència viatgera. Vull remarcar la mestria del presentador i la lectura elegant i emotiva dels texts escollits, que en alguns passatges fins i tot va arribar a commoure els assistents.
Al final, ho vam celebrar amb una copa de cava i unes maduixes amb xocolata, i vam tornar a casa més contents i feliços que unes Pasqües. El cert és que les sensacions van ser d’allò més agradables. El poder d’atracció de la literatura va impregnar la vesprada d’essències cordials. Des d’aquest humil blog només tinc paraules d’agraïment. Moltes gràcies a tots i a totes.

1 comentari:

  1. Ja sabia jo que em perdia un acte entranyable! Casundena! I damunt maduixes, xocolata i cava! Casundena, casundena i casundena!

    ResponElimina